Általános ügyintéző

A Róbert Károly Magánkórház folyamatosan bővülő csapatába, back office területre keres munkatársat

általános ügyintéző

munkakörbe.

Elvárások:

  • érettségi bizonyítvány
  • számítógép + MS Office ismerete
  • pontosság, precizitás, alaposság
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés
  • adminisztratív területen szerzett tapasztalat előny

Feladatok:

  • ajánlatok bekérése, kiértékelése
  • beszerzések előkészítése
  • megrendelések kezelése
  • általános levelezés
  • különböző szerződések előkészítése, azok teljesítésének nyomon követése

 

Amit kínálunk:

 

  • kulturált munkakörülmények
  • felelősségteljes, kihívásokkal teli munka
  • teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatás a Munka törvénykönyve szerint, hétfőtől péntekig 8:00-16:00 között
  • fiatalos csapat

Munkavégzés helye: Budapest

Jelentkezési határidő: 2019. február 28.

Munkakezdés: akár azonnal



Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, töltse ki az alábbi kérdőívet és csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével vagy küldje el a hr@robertkorhaz.hu e-mail-címre!

Közösség

Ne maradjon le semmiről, nézze meg közösségi oldalunkat!

Tovább

Youtube

Videóink.

Tovább
Powered by WEBAPIX
Visszahívást kérek